به جورباجور خوش آمدید!!!
به جورباجور خوش آمدید!!!
اخبار بارسلونا*مسي10*بارسا*اس ام اس*عکس*دانستنیها*مطالب جالب و خواندنی*بیوگرافی*فال و...

 

آیا بارسلونا فقط مسی است؟یا بارسلونا مسی همراه با ژاوی و اینیستاست؟

راستش این موضوع خیلی وقته كه در بین همه گفته میشه!همه میگن مسی فقط به لطف ژاوی و اینیستاست كه میتونه تو بارسلونا بدرخشه!ولی این حرف كه فقط به لطف ژاویه به نظر من غلطه مسی واقعا باهوشه و اینو هیچ كس نمیتونه منكرش بشه!ولی ژاوی در كنار مسی مكمل خوبی برای اداره كردن بارساست!تو بازی با مایوركا و بازی با ویكتوریا كه بارسا دیشب كرد تو هر كدوم از بازی ها ژاوی اصلا وارد میدان نشد!گواردیولا توی 2تا بازیه كه به مهره های كلیدی خودش مثله ژاوی و اینیستا و داوید ویا استراحت میده داوید ویایی كه تو بازی با مایوركا دقیقه ی 50 بیرون اومد و تو بازیه دیشب مقابل ویكتوریا حتی روی نیمكتم نبود!وژاوی ای كه دیشب روی نیمكت بود ولی در بازی با مایوركا حتی توی ذخیره هام نبود!به نظر من گواردیولا هنوز كه هنوزه این فصل با توجه به مصدومیت های بیش از حده بازیكنا به اون تركیبه دلخواه تیمش دست پیدا نكرده!مسی تو این دوتا بازی ثابت كرد كه مسی حتی بدون ژاوی هم مسی میمونه!مسی دیگه فقط مهاجم نیست اون دیگه با اینكه فقط 24 سال داره میتونیم به عنوان هافبكم ازش استفاده كنیم با اومدن فابرگاس به بارسا و فشردگی های بیش از حد بازی های لالیگا لیگ قهرمانان و كوپا دل ری باعث میشه بازیكن هایی مثله ژاوی و اینیستا و داوید ویا بیشتر استراحت كرده و میدان به دست بازیكن های جوان برسه!البته بازی هایی كه واسه بارسا تقریبا راحته!و این به تیم خیلی كمك میكنه ما باید ژاوی روتااونجا كه ممكنه خوب نگهداری كنیم اون بازیكن ارزشمندیه!

امار ارقام بازی دیشب بارسلونا-ویكتوریا پلژن

نتیجه:

بارسلونا: 4
ویکتوریا پلزن: 0


گل ها:

بارسلونا: مسی(37، ضربه پنالتی)، مسی(2+45)، سسک(73)، مسی(1+90).
ویکتوریا پلزن: -

ترکیب اولیه:

بارسلونا: والدس، آلوز، پیکه، پویول، آبیدال، بوسکتس، تیاگو، سسک، آدریانو، کوئنسا و مسی.
ویکتوریا پلزن: اولیک، لیمبرسکی، بیسترون، سیکوفسکی، پیلاف، هوروث، پرترزلا، ژیرکک، کولاف، راژتورال و باکوس.


نیمکت:

بارسلونا: پینتو، کیتا، ژاوی، اینیستا، ماسکرانو، ماکسول و سانچز.
ویکتوریا پلزن: سوینسکی، فیلو، رزنیک، اورا، دیوریس، تیچاسک و داریدا.


تعویض ها:

بارسلونا: کیتا به جای بوسکتس (66)، مکسول به جای آلوز (71)، الکسیس به جای آبیدال
ویکتوریا پلزن: سوینسکی به جای باکوس (25)، دوریس به جای کولار (46)، رزنیک به جای هوراث (78).


اخطار ها:


بارسلونا: آلوز(51)،
ویکتوریا پلزن: پیلار(15)، لیمبرسکی(61)، ژیراسک(76)، هوروث(77). سیسوفسکی(کارت قرمز).


آمار تیم ها:

بارسلونا: بارسلونا امشب با 18 شوت به سمت دروازه حریف، شبی رویایی را پشت سر گذاشت. بنظر می رسد نتیجه امشب برای این آمار معقول بنظر می رسد. از 18 شوتی که به سمت دروازه حرف زده شد، 11 شوت داخل چهارچوب بود. بارسا در کنار مالیت توپ 75 درصدی، 3 کرنر نیز بر روی دروازه ویکتوریا پلزن داشته است. آبی و اناری ها مرتکب 11 خطا شدند که از این میان تنها خطای دنی آلوز مستحق کارت زرد بود و او را از بازی بعدی بارسا در لیگ قهرمانان محروم کرد. بازیکنان بارسا 3 بار در دام آفساید گرفتار شدند. با وجود بازی یکطرفه امشب، ویکتور والدس تنها 1 بار توپ را مهار کرد. دروازه بارسا شب مطمئنی را پشت سر گذاشت.


ویکتوریا پلزن: ویکتوریا پلزن در تمام مدت بازی زیر سایه مردان پپ گواردیولا بود و تنها موفق شد 4 موقعیت روی دروازه بارسا ایجاد کند و فقط 1 شوت داخل چهارچوب بدست آورد، که البته توسط والدس مهار شد. بازیکنان ویکتوریا به 2 کرنر نیز دست یافتند. سوت داور 19 بار برای خطای بازیکنان ویکتوریا به صدا درآمد، که از این میان 16 خطا و 3 آفساید نتیجه بازی خشن آنها بود. بازیکنان ویکتوریا 5 کارت زرد و یک کارت قرمز از داور دریافت کردند. از مجموع 11 شوتی که بارسا در چهارچوب ویکتوریا زد، دروازه بان ویکتوریا 7 مهار داشت و 4 بار موفق به دفع حملات بارسا نشد. آن ها فقط 25 درصد توپ و میدان را در 9 دقیقه بازی در اختیار داشتند.

 

 


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, توسط sdh